ezra-mekke.reismee.nl

Week 2

Week 2 zit er alweer op en wat was dit weer een ontzettend leuke week. Deze week was mijn 2e week bij de kinderopvang, normaal ben ik hier maandag t/m vrijdag, maar omdat het op donderdag human right day was, hoefde ik deze week alleen van maandag t/m woensdag, een lekker kort weekje dus. Op maandag zijn we na het project naar Boulders beach geweest, dit is een strand waar je tussen pinguïns door kan lopen, dit was erg gaaf om te zien! Dinsdag heb ik na het project lekker een rustig middagje thuis gehad. Woensdag was de laatste dag van het project die week en om te vieren dat we een lang weekend hadden, zijn we savond’s naar een full moon party geweest in een super gave beach club. Donderdag hebben we lekker een rustig dagje gehad en uitgerust van de avond ervoor. Vrijdag zijn we naar de binnenstad geweest en hebben we hier wat gedronken en wat rondgeslenterd. Zaterdag zijn we naar township blikkiesdorp geweest, om hier eten te verzorgen voor de mensen daar, het was erg heftig om te zien hoe ze hier leven, maar zeker een mooie ervaring als je zag hoe dankbaar de mensen ons waren. Dit had zo een impact gemaakt op ons, dat we savonds helemaal uitgetelt waren en lekker vroeg naar bed zijn gegaan. Vandaag zijn we naar waterfront gegaan en hebben hier geluncht met mensen die we al eerder hebben leren kennen, dit was erg gezellig. Weer een week vol mooie en leuke dingen, op naar de volgende!

Marjon

Vanuit regenachtig Rosmalen, na een zonnige zondag, wens ik je weer een goede werkweek. Op naar een nieuw verhaal. Groetjes Marjon