ezra-mekke.reismee.nl

Week 4

De eerste maand zit er alweer op. En dat betekende dat ik afgelopen week mijn laatste week op het eerste project had. Ik had afgelopen week een lekker rustig weekje en op woensdag hebben we de zonsondergang bekeken bij camps bay. Op de vrijdag was mijn allerlaatste dag op het project en dit was erg moeilijk, omdat het een erg leuk project was. Bij het afscheid had ik een mooi shirt gekregen met alle handafdrukken en alle namen van de kinderen. Op vrijdagavond hadden we een braai in het gastgezin, omdat Yasmin, Anita en ik in hetzelfde weekend daar weg gingen. In de avond hebben we wat gedronken in de stad en zijn we op stap geweest. Op zaterdag hadden we een lekker rustig dagje aan het strand en zondag zijn we naar kirstenbosch geweest. Dit is een nationaal park waar het echt heel erg mooi is! Vandaag ben ik op mijn nieuwe project begonnen en helaas was het niet helemaal goed begonnen, omdat we gewoon een klas kregen zonder leraar en er maar een gymles mee moesten doen. We werden in het diepe gegooid, maar dit was een goede les. En vanaf morgen zal het beter zijn. Op naar een nieuwe week!

Reacties

Reacties

Sylvie

Spannend! Succes met het nieuwe project! ?

Marjon

Goed dat jullie het gered hebben die "sprong" in het diepe bij het nieuwe project!!
Groeten Marjon

Mam Rianne

Mooie week weer! Superleuk de foto s op FB.
Veel succes op je nieuwe plek!
Love you ❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active