ezra-mekke.reismee.nl

Week 5 Kaapstad

De eerste week in het hostel en het project zit er alweer op. Zoals ik maandag had geschreven, was mijn project niet helemaal van start gegaan zoals ik haf gehoopt, ik heb deze week het project afgemaakt maar heb besloten om morgen aan een ander sportproject te beginnen. De rest van mijn week is rustig verlopen, wennen aan een nieuwe omgeving en de nieuwe mensen hier in het hostel leren kennen. Op vrijdag hebben we met zijn allen gekookt en zijn we hierna met alle vrijwilligers wat gaan drinken in het centrum, wat erg gezellig was. Op zaterdag ben ik nog een keer naar de township geweest waar ik al eerder ben geweest, maar nu met andere vrijwilligers. Opnieuw was het weer erg indrukwekkend en waren ze weer erg dankbaar. Vandaag ben ik eerst naar canal walk geweest, dit is een groot winkelcentrum waar we naar een soort gamehal zijn geweest, dit was erg leuk. In de avond hebben we de zonsondergang bekeken bij signal hill met een pizza en biertje erbij, genieten dus! Morgen ga ik met veel plezier van start bij het nieuwe project. Op naar week 6!

Reacties

Reacties

Bar

Ah klinkt gezellig!!!! Lekker genieten ook naast het werken xxx

Marjon

Succes bij het nieuwe project!!
Groetjes Marjon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active