ezra-mekke.reismee.nl

Week 6

De helft van mijn tijd zit er alweer op en wat gaat het toch snel! Afgelopen week ben ik de eerste week op het nieuwe project gestart. Ik assisteer een lerares in grade R en de kinderen in deze klas zijn de jongste kinderen van de school, dit is erg leuk! Tot en met woensdag heb ik na het project lekker rustig aan gedaan. Donderdag was mijn laatste dag op het project voor die week en daarna zijn we lekker naar het strand geweest, omdat het mooi weer was. Vrijdag hebben we een citysightseeingtour gedaan, dit was erg interessant. Je kreeg veel te horen over de stad en de geschiedenis ervan. Zaterdag hebben we lekker gepicknickt in company’s garden in het mooie weertje. Op zondag hebben we een heerlijke wijnproeverij gehad in Stellenbosch, dit was erg lekker met een prachtig uitzicht. Gisteren zijn we weer naar het strand geweest en hebben we genoten van ons laatste dagje weekend. Een heerlijk lang weekend gehad dus en nu kunnen we weer uitgerust op naar de volgende week!

Reacties

Reacties

Marjon

Leuk verhaal weer Ezra, werkse weer!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active