ezra-mekke.reismee.nl

Week 7

Inmiddels is de 7e week ook alweer voorbij, en de tijd gaat zo snel. Ik heb het erg naar mijn zin op het project waar ik nu ben! Ik heb hele leuke kindjes in de klas en de klas heeft een leuke lerares die ik mag assisteren. Op maandag hadden we lekker een dagje vrij en zijn we een dagje naar clifton beach geweest omdat het er mooi weer was. Op dinsdag ben ik eerst naar het project gegaan en hierna heb ik nog een keer de Lion’s Head beklommen samen met Mart, omdat hij hier nog niet geweest. Het was deze keer erg zwaar, omdat het heel erg hard waaide, maar opnieuw was het het helemaal waard. Op woensdag heb ik na het project een lekker rustig middagje gehad. Op donderdag zijn we na het project naar een beerpong toernooi geweest, dit was heel leuk! Op vrijdag hebben we na het project lekker uitgerust en hebben we in de avond een drankje gedaan met alle vrijwilligers in de stad. Op zaterdag zijn we naar de mojo market geweest, dit is een foodmarket in Kaapstad, met live muziek. Het was erg leuk om te zien, hoe iedereen los ging op de live muziek. Op zondag hebben we wederom een lekker dagje aan het strand gehad, omdat dit een van de laatste mooie dagen was. Nog 4,5 week te gaan in het mooie Kaapstad!

Reacties

Reacties

Sylvie

Beerpong? dat kun jij wel ? fijn dat je een leuke klas hebt die zo goed bevalt. Missen je wel hè. Enjoy 4.5 nog ?

Your dearest mother ?

Go girl !

Ellen Korthout-Mekke

Weer een mooi verhaal en wat fijn dat je het naar je zin hebt?

Marjon

Mooi verhaal weer!! Ja het gaat korten...dus geniet van de tijd die resteert xx

Lisette

wow Ezra, wat goed! en wat vliegt de tijd. maar ik heb wel het idee dat je er alles uithaalt, en er ook heel erg van geniet. Top xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active