ezra-mekke.reismee.nl

Week 8

De eerste 2 maanden van mijn reis zitten er op en het is allemaal zo snel gegaan. Maandag en dinsdag ben ik net zoals gewoonlijk weer naar het project geweest en ik vind het echt een heel leuk project. Ik krijg veel te zien over educatie in Zuid-Afrika en de kinderen in mijn klas zijn heel enthousiast om te leren. Op woensdag hadden we een dagje vrij, omdat het workers day was en toen zijn we weer naar Waterfront geweest, een beetje rondgekeken in leuke souverinwinkeltjes in de avond hebben we met alle dutchies in een leuk restaurantje gegeten in Observatery, dit is de omgeving waar het Hostel ligt. Op donderdag zijn we na het project weer naar de beerpong geweest, dit was opnieuw erg leuk. Op vrijdag hebben we na het project lekker rustig aan gedaan en zijn we in de avond met alle vrijwilligers op stap geweest. Op zaterdag ging Mart naar de kapper en waren Kim en ik mee geweest, hierna hebben we even boodschappen gedaan voor het avondeten. En na 2 maanden heb ik dan toch maar een keer besloten om (gezond) te koken, hiervoor was het altijd bestellen en doordeweeks eten we standaard in een restaurant, omdat dit bij de kosten inbegrepen zat. Omdat dit beide niet erg gezond is, waren we wel toe aan een gezonde maaltijd. Op zondag ging de wekker om 07:00, omdat het na 2 maanden eindelijk tijd was om de Table Mountain te gaan beklimmen, een van de 7 natuurwonderen van de wereld. Ik was erg zenuwachtig, omdat ik de Lion’s head al redelijk zwaar vond en die maar 1,5 uur duurde. Om 08:30 waren we begonnen en 3 uur later, na veel pauzes hadden we eindelijk de top bereikt. Ik was zo trots en blij dat ik het gehiked hadtoen ik aan de top was, het uitzicht was adembenemend. Na 4 uur op de tafelberg te zijn geweest zijn we met de kabelbaan weer naar beneden gegaan. Ik denk dat dit een van de mooiste dingen is die ik tot nu toe in Kaapstad heb gezien. Een geslaagde dag dus! Op naar alweer het laatste maandje hier.

Reacties

Reacties

Marjon

Weer een mooie ervaring erbij...de tafelberg bedwongen...goed hoor!!
Groetjes

Mum

Beautiful! Xxx

Lieke, Lia, Elle - team VW

Wat een leuke update weer Ezra! Top dat het zo lekker gaat op het project. En knap hoor, de Tafelberg is best pittig. Maar wat een uitzicht ? Hopelijk wordt de laatste maand net zo tof, veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active