ezra-mekke.reismee.nl

Week 10

Week 10 zit er ook alweer op! Op maandag ben ik naar het project geweest en heb ik hierna een lekker rustig middagje in het hostel gehad. Op dinsdag zijn we na het project naar de slave lodge geweest een museum over de tijd van de slavernij, dit was erg interessant en indrukwekkend om te zien, omdat in deze slave lodge ook daadwerkelijk slaven hebben gezeten. Op woensdag werd ik helaas wakker met koorts en dit betekende dat ik het project over moest slaan, helaas heeft dit 3 dagen geduurd en heb ik 3 dagen niet naar mijn project kunnen gaan. Omdat ik al 3 dagen binnen was en veel op mijn bed had gelegen, was ik aan het eind van de middag meegegaan naar een markt in muizenburg. Dit had me erg goed gedaan! Op zaterdagochtend zijn we naar oranjezicht markt geweest, dit is een grote markt met heel veel eten en leuke kraampjes met kleren etc. Aan het eind van de dag zijn we naar een rugbywedstrijd geweest, ondanks dat ik de regels niet helemaal snapte was het erg leuk om te zien. Op zondag zijn we naar een braai in een township geweest, hier hadden we lekker gegeten, gedronken en gedanst, dit was een hele leuke middag! Helaas heb ik deze week wat minder kunnen doen, door het ziek zijn, maar gelukkig heb ik nog steeds leuke dingen kunnen doen aan het eind van de week. Op naar de laatste 2 weken alweer!

Reacties

Reacties

Rianne

Topweekje weer ondanks ziekzijn ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active