ezra-mekke.reismee.nl

Week 3

Week 3 zit er op en wat gaat de tijd toch ontzettend snel hier. Op maandag toen ik wakker werd voelde ik me helaas niet goed genoeg om naar het project te gaan en moest ik dit een dagje overslaan. Gelukkig tegen het eind van de middag ging ik me beter voelen, dit was fijn omdat we in de avond een braai hadden als afscheid van Sam, een amerikaanse jongen die de volgende dag terug naar Amerika zou gaan. Op dinsdag was ik weer beter en ben ik eerst naar het project geweest, in de avond hebben we eerst de zonsondergang bekeken op signal hill en hebben daarna bij een ethiopisch restaurant gegeten als afscheid van Larissa, een meisje uit Duitsland die op woensdag terug naar huis zou gaan. Op woensdag was het een lekker warme dag en hebben we na het project in de tuin spelletjes gespeeld in de zon en hierna moesten we helaas afscheid nemen van Larissa. Afgelopen 2 dagen waren dus heel erg leuk, maar ook heel jammer dat er 2 mensen uit de groep waren vertrokken. Op donderdag zijn we eerst naar het project gegaan en daarna stond Ed Sheeran op het programma, hier hadden we 3 weken geleden kaartjes voor gekocht en keken hier erg naar uit. Het was een heerlijke avond en we hadden allemaal erg genoten van het concert. Omdat we laat thuis waren van het concert was het vrijdag zwaar om op te staan voor het project. Gelukkig zijn we op vrijdag om 12 uur klaar en konden we op tijd naar huis, hier hebben we lekker in de zon gelegen en in de avond hebben we wat gegeten bij waterfront, hierna zijn we naar een tattoo conventie geweest, wat helaas erg tegen viel, zelfs voor de personen die gek zijn op tattoo’s. Hierna hebben we nog een drankje gedaan in de stad en zijn we daarna weer naar huis gegaan. Zaterdag hadden we een lekker rustig dagje aan het strand in camps bay en hebben we in de avond spelletjes gespeeld thuis, een heerlijke rustige zaterdag dus. Vandaag ben ik naar het centrum geweest, hier hebben we wat gedronken en zijn we naar bo-kaap geweest. Een hele mooie straat met allemaal verschillende kleuren huizen, erg gaaf om te zien. En dat was week 3 al weer. Ik ga mijn laatste week in het childcare centre waar ik werk en het gastgezin tegemoet. Dit is heel dubbel, want ik kijk er naar uit om een nieuw project te beginnen, maar ik ga alle kinderen op het project erg missen en ik ga het gastgezin ook zeker missen. Gelukkig heb ik nog 2 maanden om af en toe eens op bezoek te gaan. En ik ga eerst nog genieten van mijn laatste week op deze plaatsen.

Reacties

Reacties

Ellen korthout-mekke

Weer een mooi verhaal Ezra, veel succes bij je nieuwe project?

Rianne-mama

Go girl!!
Wat een mooie weken!
Heel veel liefs van mij
??

Marjon

Fijne week nog in het gastgezin en de laatste dagen bij dit project.
Benieuwd naar de verhalen van het volgende project

Bar

Klinkt weer als een heerlijk goed verhaal, behalve de afscheidsjes dan. Maar wil je een tattoo??? Nee toch he hahaha. En naar Ed Sharon. Gaaf hoor. En bizar eigenlijk dat je er dan nog kaartjes voor kan krijgen, terwijl het in Nederland allang uitverkocht zou zijn. Zo zien je maar weer. Zo ben ik ook ooit naar Brian Adams geweest in Hongarije. Totaal niet uit verkocht. Denk dat er maar zo'n 100 man waren. Dit kwam omdat de week ervoor Guns en Roses waren geweest. Tja dan hebben wij het maar luxe dat we het kunnen betalen. Geniet nog lekker van je project. Dikke x en knuffels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active